13 månader

God dagens

Kom hem från skolan typ nu, har haft historia, matte, engelska och bild. Värsta skönt på historian för vi ser på en film som vi ska ha prov på, och den är rätt bra faktiskt så det blir ingen match! Men eftersom jag har guldfisk minne när det gäller vissa saker så ska jag se den en gång till under lovet så jag inte glömmer bort den. Rosens namn heter filmen.

Sitter förövrigt i mina sköööna långkallingar, älskar långkalsonger så himla slappa och sköna haha. Och fula.. älskling kommer snart hit också, vi har dessutom månadsdag idag. Ett år och en månad, dvs 13 månader :) älskar't! Jag gjorde klart för honom igår att vi ska kolla på massa desperate houswives idag heheh, så om det inte dyker upp ett inlägg på ett tag så är det därför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0