Din bästa vän(ner)

Dag 7


Jag ser nästan alla mina vänner som en bästa vän, för alla är ju unika och jag har ett speciellt vänskapsband till var och en. Men Karro, Janine och Linnéa är nog dom jag ser som allra bästa tjejkompisar iallafall, sen Ponthus och Anton är bästa killkompisarna :) 


Janine ♥

Världens vackraste människa, lärde känna henne när jag var fyra och sen dess har vi hängt ihop! Har alltid roligt med henne och trivs så jäkla bra i hennes sällskap, älskar att våra familjer umgås så mycket också så till sommaren ska våra familjer åka utomlands med varandra, längtar!


Karro ♥

Åh hon har en sån stor plats i hjärtat på mej så jag vet inte vad jag ska skriva, Karro är underbar rakt igenom! En riktig pärla :) Har växt upp med henne, kännt na sen vi var noll. Tänker aldrig släppa taget om henne heller, hon är min beeebis :) den enda jag verkligen litar på.


Linnéa ♥

Även om vi aldrig umgås längre, bara träffas nån gång ibland så kommer du ändå alltid att vara min bästa vän för du har en sån stor plats i mitt hjärta och vi har så många roliga minnen! Saknar att gå i samma klass som dej och träffa dej varje dag :/ hoppas att pappa fixar så jag får göra det snart igen!


Ponthus ♥

Min pojkvän och bästa vän i ett. Vi fjantar och töntar oss hela tiden när vi är med varandra, vi är så olika men ändå så lika. Har alltid roligt när jag är med Ponthus, ännu bättre är det ju att det är en bästa vän som jag kan pussa och krama på hur mycket jag vill :') Nej men vet ni vad, vi är det bästa paret som finns!


Anton ♥

En sån jäkla go och härlig grabb dehär! Världens bästa Anton :) han är jätterolig och snäll och bryr sej om mej och jag har aslätt att öppna mej för honom, för jag vet att jag kan lita på han. Lärde känna han kanske i femman genom Janine och på den banan är det! Blir alltid glad av honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥♥♥

2010-11-28 @ 13:48:14
URL: http://jromby.devote.se
Postat av: karrookorv

gullliiss!!♥



2010-11-28 @ 15:17:20
Postat av: antonbajskorv

aaawww vad glad ja blir!:D

2010-12-01 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0