men duuuurå

Funderar på om det är dags att krypa till kojs, klockan är ju trots allt tio och jag var ju lagomt trött imorse så det vore skönt att vara någorlunda utvilad så jag orkar med. Kom på att svenskan är inställd imorgon dessutom så slutar kvart i två, rysligt lycklig :D fast lite jobbigt med tanke på bussarna från timrå, ser ut som att det blir en promenad hem i kylan fast jag får väl se.

Längtar tills jag och Karro ska ut och julklappshandla, det är så mysigt! Och typ ta en fikapaus vid nått mysigt café. Har köpt present till Ponthus och Linn än så länge men är inte riktigt färdig med Ponthus present än :) han är så nyfiken! Hihi.

Nu ska jag gå och räkna mina pengar haha.. bra att det är dags för studiebidrag snart (y)
men vi hörs töntar & k00LinGaRrRRRrrrR

Kommentarer
Postat av: pöppen

hoppas att jag ingår i koolingarna?.O

2010-11-23 @ 07:07:35
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0