karoliiinaa!

Klockan är ett och jag är fortfarande uppe ja.

Borstade tänderna och gjorde allting klart elva, gick och la mej och läste lite för boken ska va utläst om knappt två veckor och jag har asmycket kvar. Så vart det tråkigt att läsa bok så jag drog fram en SOLO tidning och kollade på kläder osv och man får ju sån inspiration och blir helt till sej av det haha så inte kan jag somna inte :o pigg som ett nötskal.

Var hur sömnig som helst runt åtta-nio men inte går jag och lägger mej då inte.. dumt. Man ska passa på medans man är trött! Så om jag håller på somna halv sju imorgon så ska jag sova då. Punkt. På tal om imorgon, vad ska jag göra då? Har iallafall bestämt mej för att ge min sjuke pojkvän nånting gott som han kan sitta och knapra på bara för jag tycker synd om honom, sen är det ju en annan femma om han kommer orka vara med mej men jag kanske kan få en puss eller två iallafall! Hihi

Kunde bjutt på en bild men orkar inte tända lampan, synd för er. Kan slänga upp nå fina gamla bilder på mej och min älskade vän Karolina, som förövrigt inte alls är i Tjeckien nu som jag trodde, hon far åtta imorn kväll fick jag veta! Min första vecka utan henne börjar imorgon, och så kommer det fortsätta för hon har bytt hon. Tråkigt, vi som gått i samma klass enda sen i sexårs, alltid hamnat i samma uppdelningar också! Förutom nu på gymnasiet, då gick dom efter efternamnen så då gick det på tok

Men här har vi oss!


2008


2009


och 2010!

Tur att man blir snyggare med åren, blir heltänd på sista kortet ;)

Kommentarer
Postat av: pöppen

sötungar :D haha

2010-11-15 @ 07:27:43
URL: http://elinchristines.blogg.se/
Postat av: issa

hahaha, sista bilden ♥

2010-11-15 @ 08:31:42
URL: http://ibergman.blogg.se/
Postat av: karrroooooo

hahaha úh va fina vi ar 11

ja sakna dig min lilla fisungeeeee

tangentbordet ar jatte konstigt

dar uppe ska det vara utropstecken och inte ettor egentligen

půsssssss

fin bokstav úúúúúúú éééééé

2010-11-15 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0