jag orkar inte

Alltså jag blir så knäckt.

Jag vill inget hellre än att gå på timrå gymnasium men då ska det vara så jäkla omöjligt. Jag vill inte gå media, det är ingenting för mej jag tycker inte att det är ett dugg kul! Var och pratade med syon på timrå idag om barn och fritid, lät väl 50/50 om jag skulle få börja där men så ringde han för en halvtimme sen och sa att det inte gick. Jag bröt ihop jag orkar inte, finns det ingen linje som vill ta in mej?!

Jag, Madde och Karro ska åka till timrå imorgon på eftermiddagen och prata med honom.. igen. Ska prata med rektorn på barn och fritid också, kanske inte kommer gå för det hjälpte inte när jag gjorde så med estet men jag håller verkligen tummarna. Jag vill så gärna.

Kommentarer
Postat av: madde

vi får hoppas att dom tar in oss ..

jag kommer seriöst inte klara av 3 år på den där skitlinjen!! hatahatahata

2010-11-30 @ 20:37:07
URL: http://xomadde.blogg.se/
Postat av: elin

om du verkligen inte vill gå media så håller jag tummarna för dig

2010-11-30 @ 20:55:01
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0