ännu en vecka på media.

Kan inte somna, fast egentligen har jag inte försökt. Jag vill inte sova, orkar inte kliva upp imorgon. Vill inte. Vill bara ligga kvar och göra ingenting. Men det ska jag inte, jag ska vara med min vän Karolina imorgon och det ser jag framemot jättemycket! Hon har ju varit bortrest, träffade henne lite snabbt idag men imorgon ska vi vara med varandra. Vi ska åka och simma, har bestämt att vi ska sitta i bubbelpoolen och prata!

Men vad gör jag nu då?

Ingenting. Pratar lite med Johanna på msn, sitter och funderar. På allt & ingenting. Usch, tycker inte om söndagar, så fort jag vaknade imorse började jag grina. Är det ett måste att man ska ha ångest på söndagar? Tänk om man bara inbillar sej det till slut för man är så "van" med att ha det.

Nej nu börjar jag bli hungrig, vill ha pizza haha men det blir inte så lätt framfixat inte.. blekte ju förresten håret i lördags, vart väl ingen vidare skillnad. Lite mindre oranget och mer gult, haha alltså jag fattar inte att jag ens försöker göra nånting av det här.. har man gjort det brunt en gång verkar det ska stanna så. Men jag vet inte. Vet att jag ser bäst ut i mörkbrunt osv men jag vill ha förändringar!

Äh nu räcker det. Hörshej

Kommentarer
Postat av: elin

gullunge

2010-11-22 @ 06:25:33
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0