veckoplanering!

jag har börjat gjort veckoplanering varje vecka, eller inte veckoplanering, men såna här saker som jag måste göra den här veckan :) för er som bryr er så är det här veckans:

1. STÄDA
2. Få månadspeng
3. Betala igen claudia
4. Köpa present till ponthus
5. Gå på vipkvällen på hedberska
6. Träna
7. Göra klart engelskan
8. Lära mej en låt med flöjten

kan ju säga att idag ägnade jag mej åt punkt 1,2 och 7! ska snart ta tag i 8an :) vi ska lära oss en låt på valfritt instrument på musiken, eftersom jag har varit en riktig flöjtelit så ska jag dra fram dom kunskaperna igen! fast när jag skulle visa ponthus dom kunskaperna en gång för ett tag gick det inte så bra.. kan ju säga att noterna sitter inte alls klar i huvudet, så det blir till att börja från ruta ett. men det klarar jag!

annars har jag varit med ponthus, han kom hit och pushade på mej om läxan hah :) och då satte jag igång kan jag lova! ska översätta den nu på google översättaren, alltså inte till engelska utan till svenska för att se så att den är korrekt. satsar faktiskt på vg nu! fick ju det på nationella kan jag även påpeka ;)

nu blir det flöjt :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0