sötttt



haha såhär stilig var karro när vi gick ner från maten :D hon ville inte bli blöt av regnet som öste ner! lyckades väl bra ;) haha åh på tal om regnet, tror ni inte att jag lämna moppehjälmen UPP OCH NER hängandes utfrån moppen så den var helt dyngblöt när jag skulle åt och åka :o bra less! höhö.

var väl helt okej på gården idag också, fast blev less efter nå timmar så då åkte jag och ponthus hem hit, fast innan det åkte vi ner till torget för det var pannkaksgrillning ;> fast där stannade vi inte. vi såg på lite sex and the city men det var inte riktigt ponthus grej haha, så jaaa.

imorn ska jag först vara med ponthus sen kommer janines familj hit! får väl se vad vi hittar på :) jag vill till skönsberg iallafall, ska se om jag får med janine på det! hoppas på det iallafall :) hihi.

men a vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0