ludvig kissade på mej :o

hahahahahaha
nu ska jag berätta vad ludvig gjorde förut :o

vi hoppade studsmatta, ludvig och jag, men så ville inte jag hoppa nå mer så jag gick in. då vart han skitarg och följde efter och försökte tvinga mej att hoppa mer med han, men jag ville inte. så sa han att om jag inte hoppar med han så skulle han kissa på mej, jag skrattade bara och sa visst gö deru. för inte trodde jag att han skulle ställa sej och pissa mitt i vardagsrummet :o men jo det gjorde han, han drog fram snoppen sin och pissa på mej!!!!! hahahahahahaha asså guuuuud! as najs, riktigt najs. kan ju säga att jag bara fick en droppe på mej för jag sprang väl därifrån men asså ändå.. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0