lööördag!



godmorgon påer,

vi var på gården från klockan fem till nån gång efter tio tror jag, då började jag må dåligt så då körde ponthus hem oss. började kallsvettas och få ont i huvudet, vet inte varför. tidigare på dan mådde jag as illa och trodde jag skulle spy dessutom, kanske håller på att bli sjuk ;( hoppas inte..

idag ska jag iallafall åka och kolla på bilutställningen wiihoo :D älskar gammbilarna! sen om jag drar till cruisingen ikväll får vi se. ponthus skulle hänkat på bilutställningen iallafall eftersom ingen jag vet ska dit på dan, men nu är det så att han är antingen hemma eller på ttc och inte kan jag ringa han heller för hans mobil har han glömt här :o jobbigt läge! nejmen han hör väl av sej så småningom :)

aja jag får börja göra mej i ordning nu iallafall,
vi hörs väl
adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin outfit :D

2010-05-08 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0