hihi

hahahaha jag älskar facebooks grupper!! :D:D
här har jag hittat dom fulaste som passa SÅ bra in på mej!


1. jag hatar när man ska sjunga med i en låt och artisten sjunger fel
2. vi som tycker att matteboken ska bli vuxen och lösa sina egna problem!
3. vi som är trötta på att vara det enda geniet i våran familj
4. förlåt att jag är sen men alla i korridoren ville ha min autograf!
5. vi som älskar att leka smarta när vi egentligen inte fattar
6. vi som säger va? och två sekunder senare kommer på att vi egentligen hörde
7. skadeglädje<3
8. för oss som lider av alfons åberg syndromet "jag ska bara"

speciellt 3an och 4an, fyfan.. ingen som förstår hur jag känner heller. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0