gomörn

heh, tröck på fel knapp imorse.. skulle trycka snooze på mobilen men istället tröck jag på "stäng av". och när inte jag är uppe och är vaken så blir det kaos här i huset! så tjugo över sju springer pappa och väcker alla och säger förlåt för att han inte hade koll på klockan. men eftersom vi är bra snabb på att göra oss klar, okej mamma är ett undantag, så hann vi! mamma har dessutom börjat redan, för nån timme sen.

nu sitter jag och äter frukost och funderar på vad jag ska ha på mej idag, ska gå och borsta tänderna snart också. jag vill ha mjukiskläder men det känns som att jag har det hela tiden, men det har jag egentligen inte. jag drar på mej mjukiskläderna på kvällen när jag är ute och åker moppe, typ inte annars. förutom igår då.. :)

aja men skitsamma nu kan jag inte sitta här. orkar inte gå på skolan idag ;( men måndagar har inte alltför jobbiga lektioner, förutom engelskan.

åh, ja men hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0