fettis linda :o

snacka om att jag har fettat den här helgen :o gått lös som fan på godsakerna! chips i massor, kakor i massor, popcorn & pizza. shit asså! imorn börjar jag ett nytt liv UTAN det där! hua, om bara några veckor ska man ligga på stranden och det vore ju roligt om man fick hålla vikten istället för att fördubbla den tills dess. blir dessutom bara äcklad av godsaker, fattar inte att jag äter dom. eller för stunden då är jag väl inte äcklad men nu är jag det, usch!!

idag har jag ju varit hos ponthus då, sen for vi hit och åt pizza.. hm. sen drog jag till karro, och vi satt i hennes lekstuga och åt chips. bra linda, bra! tänkte inte äta nånting sa jag, men blev ju inte riktigt så. aja kom hem för ett tag sen, håller på att städa. är less på mina möbler, mitt rum och allt härinne. blir nog jag som flyttar ner till sommarn! mest less är jag på garderoben, känns som att den håller på att förfalla.

a men då blir det inget fettis saker i veckan då, bra kör på det! (y)
OCH JANINE VI SKA SPRINGA!!!!11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0