this is it



nu ska jag och mamma se this is it, eller ja snart iallafall. jag försöker få henne att göra friterad banan till mej men det går inge vidare, för hon är sugen på salladssmörgås hon! Hallå, här föreslår jag en FRITERAD (L) banan med glass och massa sirap och hon vill ha en grov macka med sallad, hmm..

aja, ikväll har jag spelat dinosauriespelet med ludvig hahaha, flera gånger dessutom! men bara för att han vann exakt hela tiden och det pallade inte jag så jag körde på tills jag vann, efter typ 5-6 omgångar. nu ska jag gå och läsa för honom dessutom, kan jag ju inte så hungrig som jag är :o

yes, men a nu måste jag iallafall ta nått att äta sen hörs vi inget mer ikväll,
kyssn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0