q

vet ni hur mycket beröm jag fick på utv samtalet eller?! jag har tydligen varit skit duktig ja :D har gått från tveksam i nästan alla ämnen till säker i alla, håller på få vg i värsta många också! men jag hade gjort bra ifrån mej på exakt allt :D dåligt glad! nästan mvg i svenskan också ohhh, känns som att det där håller mej igång ett tag. kan leva på den där lättnaden och choken nå dar framöver!

sen for jag och mamma på birre och köpte en bikini till mej, typ svart med glitter silvriga ränder typ. ganska så najs! så skulle jag köpa skor, vita converse. men dom fanns inte i 35 nånstans! inte skulle dom få in på stadium heller :s fast dom hade jättemånga andra färger i 35 men just inte vita, jag som prompt ska ha såna. synd för mej då, ska se om jag kan beställa hem nånstans.

men nu måste jag tömma diskmaskinen, jag är jätteduktig på det med.
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0