å



tooodilooohohohohooohhoh

nu är jag hemma, värsta psykopat filmen alltså :o
se den se den se den!!!!!!

här har ni tre filmer som ni måste se eftersom ni läser min blogg,
ni MÅSTE!

seven
the collecter
disturbia


äckliga psykopat filmer hela högen, åhhhhh!
blir äcklad, rädd och fascinerad på samma gång.
och ni behöver inte bli rädd när jag säger att jag blir fascinerad,
hade inga som helst planer på att göra nått liknande.

men se dom iallafall, you have to!

det var iallafall trevlans att vara med karro idag,
även om vi är lite speciella och kan va helt osociala med varandra.
haha! så fult :d så sitter vi och retas och skrattar åt varandra hahahha..
men jag trivs alltid lika bra i hennes sällskap!

det är kul :D

äh men nu är det dags att avrunda den här kvällen,
ska upp och duscha imorn.

tjingen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0