igår & idag

igår: åkte till farfars stuga på förmiddagen, han och mina farbröders familjer var där och städade och gjorde i ordning så henriksson kom också och hjälpte till! var där till åtta innan jag liftade hem med emma och robert, klev av i timrå och träffade ponthus. gick runt där lite innan vi gick hem till mej, sen frågade janine och vi ville följa med henne och issa ner till vattnet så då gjorde vi det. satt där ett tag och spelade uno och lite kort! efter det så sov han här.

idag: vi vaknade strax efter tolv, låg kvar ett tag, fikade och sådär, kollade på oc, sen gick vi ner till timrå för ponthus vart så sugen på coca cola haha. drog till skönsberg runt fem, var med folk nere vid skolan ett tag innan alla drog. då gick jag, ponthus, klas, linnéa och nijat runt lite innan jag, ponthus och klas gick hem till klas ett tag innan pappa kom och hämtade mej och ponthus.

så där är min ursäkt för bloggandet..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0