ja göre när ja känner fört

bra medveten om att jag är sämst på det här med att blogga nu för tiden, men vad ska jag skriva egentligen? jag gör liksom inget särskilt, jag lever lugnt så jag har inte så mycket att skriva! och jag kan inte säga att jag ska bli bättre, för det vet jag ju inte. men jag menar, förvänta er inte att jag skriver så ofta längre men det läju ni redan ha märkt men ändå. jag skriver ju iallafall nått varje dag så helt kass är jag väl inte.. :)

igår så sov ju iallafall ponthus här, idag ha vi tagit det lugnt, stack ner till timrå en sväng nu ikväll. så gick vi upp till sophie där hon, felix, simon och cricke va. stannade inte särskilt länge, drog till ponthus istället :) kom hem vid elva, åt och installerade den här datan,
de va allt för den här gången! :)


måste testa camen , daah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0