gonatt

för att fixa en skräckis måste jag först läsa resencionen för att se vad den handlar om och se om den är bra.. men den gör ju så jag inte vill se den! men nu kom jag på "drag to hell", vet inte vad den handlar om men ska väl se den nån dag ändå. bara för att! hehe :)

så har jag funderat på vad onödiga ämnen vi har i skolan ändå :o eller ja, alla går över gränsen iallafall. jag menar, eller ja nu vet jag ju inte vad det heter men sånt som är överkomplicerat och omöjligt i matten till exempel, tror då inte att jag har nytta utav det! och definitivt inte kemin och fysiken, snälla nån vem orkar ens tänka på sånt? och vad som hände för 100 år sedan är inte det minsta intressant. engelska kan jag ju inte sätta emot, det är ju nödvändigt men väldigt tråkigt.. jaja. jag är bara så skol less så jag vet inte vad, väldigt glad över lovet som kommer efter den här veckan! ska bli sååå skönt, fast har inga planer alls! jag ska nog bara ta det lugnt :)

men nu ska jag gå och lägga mej, jag skulle ju bli bättre på sovtiderna.. hm..
imorn ska jag vara barnvakt hela kvällen iallafall, resten av familjen ska på hockey så någon måste ju passa ludvig, det blir jag det :) fast jag hatar att vara hemma när det är mindre än fyra stycken hemma..

jaja, godnatt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0