vad vore 13 december utan ett luciatåg?

Blev väckt i min skönhetsömn av mor min som slet upp dörren och sa att vi skulle ju på lucia! Lukas går ju i sexan så dom hade luciatåg på laggaskolan :) åkte med dit och fick lite fika efteråt. Haha såg så fult ut för jag tog typ fem olika kakor, tog en tugga från varje och sen var jag klar. Så där låg det fem halvätna kakor. Gör alltid så, tar jättemycket och äter en bit på varje!

Haha okej nödvändig info kände jag nu....

Hann alltså inte plugga förut så jag överväger att göra det nu eller inte alls.. hmm? Har faktiskt ett jättelångt hål imorgon som jag och Karro tänkte sitta på biblioteket och jobba på men är ju lika bra att komma igång egentligen. Men brukar ju inte vara alltför grym på det där med hemarbeten så aja.. får se vad jag känner för efter jag kollat facebook och så ;)


Naturvetenskap. Nja, är det verkligen min grej det? Vart ioförsej utan betyg i både kemi och fysik.. fast det kanske inte är samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0