oooofta

GOOOOD DAG!

Sitter inne i Pelles klassrum och har slutat, sitter kvar efter skolan med Elin och Edvin. Vill inte hem <3333 nej men jo det vill jag ju faktiskt men jag ska vänta tills halv bussen så jag kan ta laggabussen fyra i timrå :) fast jag ska bara till örnen men ändå hehe.. lite lat måste man ju få va!

Har haft asmysigt och gjort julkort och lyssnat på julmusik på bilden :) fast man fick inte göra tomar, julgranar eller NÅNTING som var juligt på korten.

Såhär blev min



Det är renarna som far till månen som på Kalle på jul.. så är det tomtens sak han sitter i som stickre fram! Så vinkar barnen och mamman till tomten, sööttttt

Den är till Elin som ni ser :D hihi sötis jag är!

Kommentarer
Postat av: madde

haha men sött :D

2010-12-09 @ 18:50:37
URL: http://xomadde.blogg.se/
Postat av: elin

tack gumman :D <3

2010-12-10 @ 11:30:31
URL: http://elinchristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0