tjejsnack!

tja!

jaadu vad har hänt sen jag skrev sist? claudia kom förbi en sväng, vi satt ute på "muren" och snackade lite och sådär. satt och väntade på ponthus dessutom som skulle komma om tio minuter, så efter tjugo minuter börjar jag ju undra vart han är men frågade inte han förens vid halv för jag tänkte att han hade väl gått till josef en stund efter gymmet istället, haha så frågar jag han och då sitter han inne i mitt kök :o han smet in bakvägen han! haha och där hade jag suttit och hållt spaning på han. han hade hunnit låna duschen, blivit bjuden på mat, suttit vid datorn och kollat på när jag stått och klappat mej på magen eller vad jag nu gjorde hahaha.. värsta fult!

nu sitter jag iallafall och äter special k, tänkte kolla runt lite på hemsidor, ska hitta mej en höstjacka! det står nummer ett på min lista just nu. vill inte ha min skinnjacka, är less på den!



kan ju lägga upp nån snygg om jag hinner, ska se fångarna på fortet klockan åtta. bloggarna är med hehe :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0