teve jobbet

idag när jag var på jobbet så skrev jag upp allt jag gjorde, mellan vilka tider och allt det där. nu ska ni få se hur slappt och tråkigt det blir :o

8.00 kolla på tv
10.00 gå ner med matvagnen
10.05 kolla på tv
10.40 sitta på balkongen med en tant
11.00 kolla på tv
11.30 hämta matvagnen
11.35 kolla på tv
11.55 mata en farbror
12.10 äta och kolla på tv
13.30 byta om och gå hem

så av mina 6 arbetstimmar, eller 5 och en halv idag då, så har jag kollat på tv mer än halva tiden!! mer än 3 timmar har jag fått kollat på den där dumburken, jag vill inte ha något för stressigt och slitande jobb men lite annat än bara sitta vill jag ju göra också! läju få en chock när jag kommer in i riktiga arbetslivet.. men men, nu är det bara sex arbetsdagar kvar och det gillas! fredag imorn woho :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0