med sanna, johan & ponthus

tjenixen!

nu ska jag berätta om dagen min, efter jobbet for jag hem och tog det lugnt ett tag. sen drog jag ner till pizzerian med ponthus och köpte pizza, gott :) förutom att han skulle tvinga mej att äta mer än jag orkade haha, det är ju inte det roligaste. sen åkte vi till vivstaskolan och kollade efter moppedelar som polisen sagt var där, ringde dit johan och sanna så kom dom. fast johan och ponthus stack efter ett tag, så jag och sanna tog moppen till båthamnen borta vid vivstavarvs kapellet och kollade efter mopperamen men den hittade vi inte. då drog vi till torget, gick in på ica och köpte lite också. jessica, cicci och micca joinade oss! så kom en som heter jonas dit och pratade med oss hehe, nu har han lovat mej ett glasspaket med piggelin på min födelsedag! men ingen av oss läju komma ihåg det ändå så.

så kom ponthus och johan och var med oss igen, gick till pizzerian än en gång haha fast nu var det sanna och johan som skulle äta. så fick jag smaka en världsgod paj dom hade där som sanna hade beställt, visste inte att det fanns paj där inte :o aja sen stack johan och ponthus igen, jag och sanna åkte och hyrde film för vi fyra skulle se den på kvällen. fast då hade ponthus och johan tydligen redan hyrt en film.. det var ju lite oturligt eftersom sanna fick betala igen en försening på en film också! stack hit och kollade på den, riktigt äcklig.. vill inte ens sova efter den. minns inte vad den hette, men rekommenderar den inte hahah..

gick en bit på vägen med dom nu, fast måste ju sova jag så det var bara för mej att vända om.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0