hos erik

TJA!

nu är jag hemma hos erik i skönsberg med ponthus, satt här och väntade på klas och bella men dom kom och stack dom! ska vara med linnéa sen också, om hon bara kommer nån gång :) idag har jag iallafall varit på birsta, sen åkte jag hem och åt gomat för vi har främmande. hade ju bestämt mej för att kliva upp tidigt och dra till spåret.. vaknade faktiskt elva, men somnade om och vaknade halv ett av att ponthus ringde. synd för mej då! måste hem och sova sen, ska ju upp och jobba imorn ja ;( får väl se vad jag tycker om det! ska ringa mormor nu som har jobbat på hagalid och fråga vart häggen ligger, det är den avdelningen jag jobbar på.

erik och ponthus sitter och spelar xbox, gjorde det nyss jag också, kör nå wrestling spel, jag förlorade :( då var det inge kul längre!

men nu ska jag facebooka,
tjarå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0