teaterproffsen

idag efter skolan tog jag med mej ponthus på en promenad hem till mej, där vi har suttit i solen och njutit typ hela dan :) tog värsta stekarbilden på han men självklart funkar det inte att ladda över bildern till datorn just då ;o otur man har!

sen idag på teatern gick det skitbra :D så bra att våran träning imorn blev inställd :o det var ju inge fel med det, för annars blir det alldeles för mycket. skulle ha varit tre dagar i rad annars, men då är det ledigt imorn så kör vi på onsdag igen. får se vad man hittar på för kul imorn istället då! läju ska sitta i solen hihi

nu håller moa på skicka bilderna till mej från idag så dom lägger jag väl upp sen, men jag ser verkligen ut som en mupp idag! bara en förvarning, knappt sminkat mej eller fixat håret, så har jag bara slängt på mej nått. men varför ska jag ursäkta mej för det, det är ju knappast ovanligt. haha!

mjaa men nu ska jag kolla lite på datan för det har jag inte gjort idag :)
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0