moppe kungen

hohohohoohohhoho

dom senaste timmarna har jag varit med min älskling ponthus :) vi har kollat på djävulen bär prada, poppat popcorn, druckit coca cola, ätit nudlar och ätit ben&jerrys. det låter som att vi stoppar i oss en hel del, och ja, oftast är det så.. hehe.

så tog vi en tur med hans moppe, och jag fick köra :D jag körde enda från rödhake upp till bandsjön och tillbaka, sen åkte jag enda till örnen också! där gick vi in en sväng, sen skjutsade ponthus hem mej :) det var skit kul att köra, aldrig kört sådär långt så fattar inte hur jag klarade av det som :o men nån gång måste ju va den första! längtar verkligen tills jag får min moppe iiih :D den kommer nog inom två veckor iallafall, najs!

nu ska jag läsa lite bloggar och checka min facebook,
hörs :)


plus att jag läju inte ska kunna somna på ett bra tag så jag ska nog fixa designen också :D:D
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0