måndag morgon

finns det nå mer deprimerande ord eller? "måndag morgon", det innebär att man måste kliva upp tidigt efter att fått sovit ut i nå dar. i det här läget över en vecka så det var ju inte så najs.. somnade runt tre, så jag har sovit tre och en halv timme i natt. najs! eller så inte.

så när jag skulle kolla på tungan imorse så kollade liksom under tungan, på ploppen därnere, och den var för fan nästan I själva tungan :o:o as hemskt! den kommer växa fast om inte jag får igen min andra stav från elin, så elin jag måste ha den du får för fan sätta i din läkstav igen eller nått för nu får jag ha de........

aja det var väl det jag skulle berättttaaa, idag ska jag kanske vara med ponthus, annars ville karro att vi skulle gå på stan men jag har inga pengar till varken mat eller shopping så då blir det ju inge kul. dessutom stod det på schemat att vi har teater klockan sju ikväll också, hade ju jag förträngt! premiär om fyra dar, shit asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0