flickan från ovan



jag och ponthus kom på att vi ville på bio, så jag hann typ bara komma dit sen stack vi till sju bussen för vi va tvungen att vara där klockan åtta för att hämta ut biljetterna som vi reserverade, lite drygt för vi var ju där typ halv-tjugo i åtta så vi fick sitta och vänta på filmen i typ en timme haha, fast det gick väl fint de :)

den var bra i alla fall, lite knepig men jorå! den var väl värd pengarna. så har dom en sån konstig översättning :o på engelska heter filmen "the lovely bones", sen blev det "flickan från ovan" på svenska. hmm....

nu är jag svin hungrig för jag var så mätt förut så jag köpte inget till bion men nu är jag hungrig kan jag lova! så jag ska ta nått att äta, sen ska jag gå och lägga mej :) hihi,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0