7 månader idag!

hallå allesammans

nu är jag på skolan, fick skjuts hit av pappa idag. orkade inte ta moppen, eller jo orkade gjorde jag väl men jag tänkte ta bussen hem idag och det går ju inte om jag har moppen med mej. eller om jag ska till ponthus, det återstår ju att se!

har so nu iallafall, sitter och kollar på karros "köttsår" som hon gärna visar upp! ska ju jobba om mexico, men nu har jag tappat bort papperna.. suck. så nu måste jag börja om allting och hitta fakta helt själv! för det var karro som hade gett mej papperna.

jaja, nu ska jag fortsätta att leta fakta. vet ni vad för arbete om mexico det är då? det är inte geografi, nä utan vi ska göra värsta fn ;o så ska vi leta fram massa politik och sånt där tråkigt.. åh! ni anar inte hur tråkigt och långsamt det är :o

äh vi hörs.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0