lite pix

Idag har jag blivit grattad på skolan! Och på sms, linn har suttit och spammat mej med typ 20 sms :o alltid lika kul, och alltid lika förvånande, not ;)

Har invigt min nya kamera också iiih :D så här kommer det lite bilder! :)


Hahahah så jävelst ful bild :o mordförsök från alex.. as usual!


Linnéa!


Tanja


Sjuorna


Najklas, hihi

Alex och jag, värsta modell bilden!

Johanna :)

Stay cool

Jag och jonna, lite oförberedda när patrik kommer och fotar..!

Nu skulle jag behöva städa mitt rum, det ligger kläder och presentpapper överallt! Inte vackert nånstans, så det står högt upp på att göra listan nu. Sen ska jag väl.. äta kakor, äta makaroner, äta mer kakor. Så där nånstans blir det paket! Alltid lika roligt.

 

Då gör vi så att vi hörs efter jag städat mitt rum, right? ;)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0