morgon



Godmorgon ni stackare som måste vara på skolan nu!
Själv sitter jag här och känner mej nästan lika frisk som er, skulle jag tro. Jag har inge ont i halsen alls längre, känner mej bara lite matt. Men det gör jag ju alltid när jag är nyvaken så det är ju inget att skylla på ;) jag har nyss svalt en tablett så jag väntar på att det ska gå nån timme så jag kan äta nånting, är hungrig! Tror jag ska göra en sallad med feta ost och sånt, gott..

Känner att det börjar bli dags att duscha, men ändå känns det onödigt när jag ändå är hemma. Men hur najs är det att sitta oduschad? Inge najs alls. Men jag vill ha hårfärg, eller blekning, och det ska man inte lägga i tvättat hår så egentligen så vill jag inte duscha. Men nu har jag ju ingen blekning och varken mamma eller pappa var så pepp på att köpa till mej, så jag får vänta tills jag får mina egna pengar. Läju inte bli förens på födelsedagen min, dvs om bara 9 dagar :D:D iiih, snacka om att jag längtar!!!

Och snacka om att jag måste sätta fart med teorin..
Gick ju hur bra som helst på uppkörningen, men teorin är så svåååår :o Så det är ju också nånting jag kan göra idag, plugga järnet, om jag nu ska ha den där retromoppen så är det ju bäst att jag sätter fart!

Åh vad jobbigt..
men sånt är livet,
puss på er! Och där fick ni också halsfluss ;)

Nu blir det oc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0