meeeeeeeeeeeentooorsrsrsr

Sitter på mentors nu, vi har varit och käkat pizza ett helt gäng, gott det! I love my köttfärspizza. Fast ska jag vara ärlig så var colan godare.

Roger står och snackar om betyg, ska bara ha mvg jag så jag känner att jag inte behöver lyssna. Fast tänk om mina betyg skiter sej så får jag gå på sommarskola istället för malta? :o omg, det vill jag inte!

Ska köpa kläder efter skolan :D ska köpa nått riktigt fint att ta på mej imorgon, jag längtar! Fast jag är lite nervös ändå också för jag har inte riktig koll på vad vi ska göra? Men jag hitt på nått. Kommer alltid på nånting,
fast ska sätta mej vid karro och få lite tips nuu ..



pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0