matlagning



Ja, jag och janine skulle laga mat förut. Vi var inte så noga, flög köttfärs runt hela köket :o haha närå, men runt spisen som ni ser.. vi gjorde väl så det skulle räcka åt alla trodde vi, så vi hoppas det blir så också.

Sen gick vi och sminkade oss och sånt där, tog verkligen hur lång tid som helst att välja kläder men nu har jag kläder iallafall. Svart linne, vitt band som rosett under brösten och leopard tights. Läju använda mina höga klackar också ;) hahah skämt åsido liksom, dom är 5 cm. Måste lära mej gå i högre.. fast först och främst måste jag ha ett par högre, hittade ett par as sexiga på scorett igår. Jävelst höga, dom va najs!

Nu ska jag kila vidare, måste börja med salladen snart också..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0