i taket lyser stjärnorna

Tänkte försöka hitta en bild från teatern men jag hittade ingen, alltså från nått år sen men hade inga här på datan. Har ju för mej att det var på nån dator, fast kanske på någon av dom andra? Finns ju en hel del här hemma.. tre bärbara, fast ibland är någon på jobben, och fyra stationära. Fast bara tre skärmar! Det är jobbigt när mamma ska betala räkningarna, då tar hon min skärm. Känner mej utsatt, haha.

Vi såg på..

..på ÄÖn idag. Den är bra, fast lite sad sådär. Den får en att tänka till!

Jag har nyss ätit macka, men är så jävelst kaksugen :o vill ha schackrutor och drömmar! Men det blir det inte förens på torsdag då det är min födelsedag! :))) mamma har inte bakat dom än så kan inte gå och tjuvsmaka.. attans! Det är så gott, så ska jag beställa hem en massa cola också. Coca cola.

Sen funderar jag på partaj, läju bli nånting iallafall.. fast jaja, funderar mer på det sen!

På söndag ska jag på bio, med karro! :) vi ska se den nya, prinsessa, tror jag den hette. Verkar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0