i miss my linnéa

Jag och karro satt här och tvivlade på om vi skulle fortsätta med teatern eller inte. Efter varit där hela kvällen tror jag ett Ja vart fastspikat, men i början.. haha njaaae, då ska man leka nå lekar, typ kyckligen och vargen hahah kändes lite väl fånigt. Men alla i rummet måste ju ändå gör det så varför liksom;> men men!

Nu sitter emil och snackar om att det är 10 månader kvar tills han blir arton.. huhu inte kul att höra när man själv liksom har 3 år kvar -.- men får väl njuta av dom, sen blir det vuxenlivet och då blir man aldrig mer tonåring. Och efter vuxen blir det pensioner :| skippar helst rynkorna! Men man får inte mens då iallafall det är ju nått att se framemot haha..

Kommer bli asnajs att flytta hemifrån, även om jag ställer samma fråga till mej själv som alla andra ställer till mej - hur ska jag få tag på pengar som? Sällan jag jobba! Eller visst det måste jag ju men som vad..? Det vet man aldrig, märker väl hur det blir.

Det problemet tar vi då!

För nu ska jag in i duschen och raka bena o sådär ;> hehe, sen blir det sängen right on time liksom.

puss gonatt!



Och du din jävel är NÅGOT saknad :o:o inte sett till dej sen förra veckan!
Bli frisk vettja! <3


Kommentarer
Postat av: linnéa kempe

naw. hahha., men i mrn kommer ja :)<3

2009-09-30 @ 11:20:08
URL: http://linneaakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0