hos janine



Nu är jag hos janine, och det är en liten gammal bild däruppe! Eller okej, kanske en månad gammal men aja.

Vi missade bussen, så vi fick gå hem. Har varken åkt buss eller gått hem på länge, antingen har jag ju dragit till stan eller checkers efter skolan, så det kändes lite konstigt :o

Vi har fikat och sett på gossip girl :) det var inte textat så då förstår ni ju hur det går, fast janine förklarade lite då och då hihi snällt :) vi ska hänga med ludde till timrå ip sen (finns det verkligen nått som heter det?) och kolla på fotboll med han, det är hans lag som ska spela. Dom möter timrå så då lär vi väl stöta på någon vid namn sidén också förhoppningsvist, kanske nån att lifta med hem ;) frågan är bara hur vi ska ta oss dit!

Janine sitter och syr symaskin nu, duktig tjej, skulle aldrig klara av något sånt. Sist jag försökte sy på symaskin fick jag nålen genom fingret och höll på svimma, skojar inte. Det var ju mindre kul.. vill inte gå nära symaskiner sen dess så jag har häftat ihop mina grejer på syslöjden, har ju inte precis ett G om man säger så.

På tal om slöjd så hade jag trä idag, kryllar av träskallar där! Jag ska göra ett halsband :) hehe det är bara tre kulor jag ska sätta ihop med ståltråd och nånting mer, låter ju inte så värst komplicerat men jag ska göra det på ett speciellt sätt, visar när det är klart :) så idag målade jag kulorna i vit, röd och gul. Skulle vart silver men den färgen fanns inte och man tager det man haver :d

Nu ska jag snicksnacka mer med janine för jag är lite inne i datan för tillfället,
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0