hos claudiaaa

Hej på er! :) vilken chock jag fick när jag loggade in, hade fått ovanligt många kommentarer på ett inlägg :o och fråga mej inte vart dom kommer ifrån! Men sånt gör en alltid lika glad :) det var typ att jag var duktig på skriva  och så, det tackar jag  för. Också var det att nåns huvud höll på sprängas av bakgrunden haha, men en annan gillade det. Själv gillar jag det och det försvinner inte i första taget!

Kvällen har iallafall spenderats med janine, claudia, johanna och anton. Jonna kom aldrig, hon var i stan hos sin pappa tror jag det var? Eller jag vet inte, chansar bara.
Vi har varit ute här i sörberge, sen drog vi till claudia och kollade på film. Ju-on hette den, skulle ha varit en skräckis men den sög! Seriöst, jävla b-film. Haha men jaja.. skulle va en blandning av the grudge och the ring,  låååångt ifrån. Håller ju på att börja grina när jag ser dom filmerna men den här klarade jag finemangen på, och klarar till och med jag av en skräckis, då är det seriöst illa..

Men nu är jag osocial med dom andra,
puss på er
Slaggar här i natt, by the way liksom ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0