helgen


Inte den bästa låten, men ganska fin ändå.

Den är söt, jag blir glad av den, men ändå lite tåris :') eller inte tåris men det är inte långt ifrån! Tänker på alla som mår dåligt och sitter i soffan och är oroliga för nånting, typ. Jag får den bilden i huvudet! Värsta hemskt.

How to save a life. Tänk att bara några ord kan ge en livsstyrkan tillbaka igen, eller ett enda leende. Nått att tänka på. Jag är alltid så orolig att förlora en vän eller familjemedlem, att någon ska dö. Härom natten drömde jag att pappa och mormor dog, jag vaknade med tårar på kudden. Och det är inte första gången jag drömmer att pappa ska dö! Värsta hemskt, jag hoppas att han aldrig dör, eller någon annan. Ingen förtjänar döden, faktiskt. Visst att man kan göra dumma saker, rejält dumma saker, men som man säger - det finns nått gott i alla!

Iallafall, bilder sen helgen. Dock inte så många men ändå :)

Anton och claudia på pizzerian, claudia vart lite intresserad av ett sms?


Nämen vad är det här? ;)


Ut på utflykt, hihi


TV-tittande, haha och en vattenpistol!


ASDÅLIG KVALITÉ! Men det är mobilkamera och mörkt ute, satt..


Porr på järnvägen, vilka kan det vara?

Sen var det inga mer bilder, haha.. men nu börjar klockan närma sej tio och jag ska runda av! Läju inte hända men kan alltid låtsas (a)

 

pussen




Kommentarer
Postat av: karolina

den där låten är så himla bra! :)

2009-09-06 @ 22:00:56
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/
Postat av: maja

Jo den låten är ju hur bra som helst! Fast jo, den är lite sådär känslan av att någon är deprimerad..och man vet inte vad man ska göra för att få den personen att må bra igen.

2009-09-07 @ 11:11:46
URL: http://mezzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0