my sunshine








Har varit med dom här snyggingarna idag då ;) jag och janine skulle ju stå i fiskedammen, claudia kom ju dit också som ni ser :) meeen.. det var inte så många ungar som kom och fiskade, så vi hängde med linus och pappa på hockeyn. Och ja, jag står fast vid samma as always - hockey är inte kul ;o bara stå där och trängas.. stod längst upp på en jättesmal grej och hade massa framför och det var jättetrångt :| höll på dö, så vi fick gå därifrån för jag vart så rädd haha. Alltså tänk om det skulle börja brinna på ett sånt där ställe! Alla skulle ramla över varandra och slå ut alla tänder. Hemskt. Det är nått jag är asrädd för, att slå ut tänderna! I don't want to!

 

..och gissa vad jag ska göra nu då? Som har blivit en vana såhär på kvällskvisten - checkers. Jag ska alltså göra klart min sista fas! Känns as bra :) fast den här är as svår, men ska klara den.

Lätt


Kommentarer
Postat av: janine

tackför dom väldigt fina bilderna :P :(

2009-09-25 @ 13:02:26
URL: http://janineromby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0