det enda jag ber om

wooohohooohhho

Hejjjjjjjjj har lite brått nu, eller nä egentligen inte. Ska ner till timrå och fixa en grej, vad har ni väl inte så mycket med att göra ;>

Skolan var iallafall seg idag, oväntat? Hade hål också, skönt men skulle vart skönare om man fick gå in till uppehållsrummet..

Jag har inte så mycket att skriva om då, typ minns inte va jag gjort idag, har ju bara varit på skolan och där har jag väl varit lika klarvaken som vanligt antar ja..? Ne men, jag vet inte.

Nu ska jag kila :))))))
hejdå !

och btw liksom så har jag inte gratis sms så ta det lugnt när ni smsar mej, förvänta er inte nå svar nå ofta iallafall. Ring istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0