bloggtorka.. men bjuder på bilder ändå


Vi firade dom två flickorna som har fyllt år, och fyllde år. Dvs jag och jonna :)


Janine är förstelnad? Hahha och alex ser så oskyldig ut så, bäbis :)


Andra halvan av bordet hahahahha, älskar bilder ingen är beredd på!


Claudia smygknäpper på pizzagubbarna ;)


Oh shit va fresh hon är

Vilka sötisar!

Raka dej pälsjävel

..som att det inte räckte med bilden innan, hittade en matchande jacka till också!




Och som ni säkert har märkt så lider jag av den fruktansvärda sjukdomen vid namn..

 

.. bloggtorkan.

 

Va! Varför ska den drabba mej av alla? Det gjorde ju inte livet roligare för oss eller hur?! Jag känner mej lika torkad själv. Mina kompisar frågar vad det är och vad som har hänt, för jag är inte mej lik. Neej, det är jag inte. Men det är väl inget särskilt som hänt jag är bara.. ja, jag känner mej så jävla tom ibland :o och det är inte kul, känner mej helt urvriden. Vet väl inte hur jag ska göra för att det ska bli bättre, fortsätt kämpa liksom.

 

Fortsätta kämpa, precis som i hitta nemo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0