akon - freedom

Sitter och lyssnar på akon bacon (L)

Han är en av världens bästa artister, helt underbara låtar gör han. Han har liksom en låt för varje tillfälle! En artist man alltid kan lita på :)

Det vart inget ut och springa, får vara fet istället. Janine orkade inte, eller hon fick visst ont i halsen.
Jaja jag får spara krafterna till gympan imorgon!

Men nu är klockan tio, och då ska jag stänga av datan. Min nya regel, ta efter för fan! Det är för sent egentligen för att bli utvilad, för nu ska jag liksom stänga av, borsta tänderna och så. Då är man kanske i säng till halv elva? Om man har fikat innan, alltså. Annars kanske elva. Och det är ju en fördel om man sover innan halv tolv iallafall

Eller om man heter linda henriksson så har man en annan anledning till att stänga av datan:

 

1. Får inte jag sova tillräckligt kommer jag vara jävelst grinig imorgon

2. Jag måste plugga till moppekortet innan jag somnar..

3. Jag blir stolt över mej själv om jag somnar tidigt :)

4. Jag slipper ta kvällsturen med hunden, hehe..

 

Tror sista var bästa!

Men ppuuusss på er

Förresten, idag träffade jag en person jag inte trodde jag skulle träffa. Det var väl lite blandade känslor, vart irriterad men ändå skönt att snacka med den personen. Jag undrar bara vad som händer nu?


Kommentarer
Postat av: cornis

Linda, du vet att jag är stygg ;) hahaha

2009-09-02 @ 23:20:31
URL: http://corneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0