skriver väl mer sen

FÖRLÅT FÖR VÄRLDENS SÄMSTA UPPDATERING!
Får ångest till och med :o

Men jag har tre olika saker att berätta för er! Det är..


En äcklig sak: idag var det någon som hade spytt, precis framför mitt skåp.. och då menar jag verkligen framför mitt skåp!! Det var liksom som en ruta framför :o kan ju säga att jag inte gick dit nått under dagen!

En bra sak: Haha ja jag skulle alltså spela lesbisk på teatern.. men det vägrade jag såklart, så jag tog tag i det och jag slipper det! :):) konversationen lät väl typ såhär "Jag går inte med på att spela lesbisk", "Nähe varför inte?", "För det är vidrigt", "Men ett bögpar hade gått bra, är det inte samma sak?", "Nej", "Nähe.. nä men då får jag väl fixa det här då, så får du inte göra nånting idag". Så slapp jag :D sen sa hon att när dom skriver repliker ska alla få godkänna dom och se så att det är okej för dom att säga så haha :)

En snäll sak: min mamma köpte naturgodis till mej idag :D:D


Haha ja sen var det inte nått mer. Eller jo vi kan ju dra till med en rolig sak, då få det vara att jag har varit med ponthus idag :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0