najsnajsnajs naaajjjjjjsss!!!!!

Inte nyaste bilden men inte precis gamlaste heller!

Kom hem nyss, jag och ponthus gick till han. Precis när vi öppnar portdörren ringer pappa och säger att han står utanför och väntar på mej.. alltid lika kul, gå innan man ens kommit fram. Asnajs!

 

Vi har varit här hela kvällen, spelat spel och han vart ägd ;) men för att inte låta alltför bäst så vart ju jag ganska ägd på bråttning men det var ju inte så förvånande för mina muskler är inte så imponerande som jag brukar inbilla mej att dom är!

Så har vi ätit vårrullar haha, ganska gott det faktiskt. Druckit oboy.. eller nä, inte oboy utan icas chokladpulver. Lukas den proppen skulle "prova nånting nytt" ONÖDIGT JAG VILL LIKSOM HA GAMMAL HEDERLIG TROGEN TRADITIONELL VANLIG OBOY! Men det verkar ju som att det inte finns så mycket annat att göra än att bita ihop -.-

Nu sitter jag och lyssnar på gamla ugglan :) riktigt najs!
Jag ska nog snart gå och lägga mej, är astrött. Sen fyller min bror år imorgon, då ska han firas! :) kan ju lika gärna skriva vad han ska få av mej för det är nog ingen risk att han läser det här.. det blir ett presentkort på rocks minsann ;) minns när jag var liten, då ville jag alltid jobba där. Skulle inte ha nått emot det, liksom få reda på allt nytt på en gång (y) naaaajs de.


Allt är så NAAJSS!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: vackrast på nätet

gammla ugglan ! (y)

2009-10-11 @ 22:18:44
URL: http://zharasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0