tråkig



Hejhej, min feber är inte lika hög längre så jag tänkte att jag borde få gå ut imorn men det var visst bara alvedonen som ha dämpat den, så fort den är ute ur kroppen är jag lika sjuk igen.. men min plan är att sova med sockar och kläder i natt, och ta en alvedon när jag vaknar och bara ta det lugnt heela dan imorn så är jag säkert frisk till teatern på tisdag :) dessutom kommer jag få panikångest av att sitta hemma det får jag alltid när jag är sjuk haha.. och det är inte kul! Vad kan man liksom göra när man är hemma? :o

Man kan:

* Bada badkar! Tyvärr inte basta för då höjer man febern och förkylningen..

* Rensa garderoben

* Städa

* Sova

* Läsa gamla dagböcker!

* Kolla på film, fast det är astråkigt när man är sjuk, hänger inte med alls

* Baka, det dåliga är väl att det inte smakar lika gott..


Åh det finns ju typ ingenting jag kan göra imorn! :| jaja.. nu ryktas det om att mamma ska ha datan så jag ska väl gå,
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0