slingar håret



Kolla en bääääbiiiiiiisss!

Som ni ser så håller janine på fixa med mitt hår så det kan slingas sen :D slipper jag 50% av utväxten iallafall, skulle jag tro. Fast egentligen lider jag inte av den hahah. Janine är jätteduktig :)

Det skulle vara teater på skolan idag men det var inte alls teater.. dom lurade oss att det var teater men det var som en helt vanlig so lektion! En enda snubbe som knappt var utklädd stod och sjöng och pratade om nå krig eller nått? Jag vet inte, jag slutade lyssna efter ganska så kort stund.

Nu kollar jag ghost whisperer, det är spännande! Man kan inte sluta se på det för man måste se när det slutar lyckligt för annars är man lite smårädd resten av dagen, hehe.

Aja men vi hörs, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0