i'm sorry i can't be perfect

HEeeeeejjjjjjjjhAalllLlåååå

Va ska
folket göra idag då? Själv har jag inga planer, kanske tar en hemma dag? Känns inte som att jag kommer orka göra så mycket annat, är så trött! Ska hoppa in i duschen, eller så kanske jag bastar eller badar? Ja, det gör jag! :)

Åh, och inte den här torsdan men nästa torsdag då ska jag till shanti och byta stav i tungan :D:D asnajs, för den här långa är sjukt störande. Också kommer jag ju äntligen få strula har ju seriöst inte gjort det på över två veckor :o och ponthus blir offret såklart hihi. Läju kännas konstigt, särskilt för han när jag helt plötsligt har en kula på tungan! Hahah, jaja nog om det.

Jag och linus blir ensamma hemma resten av dagen för dom andra ska på middag hos nån småbarns familj, så det betyder att vi får fixa mat själv. Jag ska göra massa pasta! Ska blanda makaroner, spaghetti, taglattell, skruvar, pennor och allt vad vi har woho va gott :D fast inte nudlar, dom fastnar runt staven så det ser ut som en trådrulle haha, eller jag kan göra det nån dag så ska jag knäppa kort så ni får se. Det är verkligen asgulligt. Not.

Men aja nu måste jag pissa, det är kriiiiiiiiis!
 adjööö =D

Kommentarer
Postat av: emma helsing

hur länge skulle du vänta för att byta stav, ja är i 3:dje veckan nu imorgon, och den 23dje ska ja byta stav :o

2009-11-15 @ 14:36:11
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0