hos janine

Sepe blogg.se gick inte att publicera förra inlägget, skulle försöka mej på ett sånt där videoinlägg dessutom GUD VA PINSAMT! Jag stängde av det för jag låter så löjlig och kan inte koncentrera mej och gör allt löjligare än det redan är :o haha jaja, jag håller mej till att skriva ja. Förutom när jag är med linnéa då och vi inte filmar med webcam så man ser sej själv samtidigt :o hahah. Jag åt på taccobar med janine idag, shit asså asgott! Sen gick vi runt där på birsta ett bra tag innan vi skulle ut på nästa äventyr.. hitta busshållplatsen! Det var väl lite väl svårt, vi gick under en tunnel sen ut på värsta leriga vägen för vi hade gått för långt :o eller nej det var ingen väg jag vettefan va det var! Hemskt iallafall, ni ska ba se mina skor. Janine och jag knäppte lite kort och filmade förut,, tog med mej kamera sladden hit så jag skulle kunna lägga över bilderna och de till janines dator. Ett litet problem bara, jag glömde kameran.. haha duktigt!

Jaja. Vi ska vara med claudia ikväll, hon och jag ska sova här :) vad vi ska göra vet vi inte, eller jo vi ska knäppa massa kort har vi bestämt :D ja jag är väl alltid på iallafall, haha.

Vi kan ju bjuda på en krullig krussedull bild när vi ändå är igång, tänker ju inte filma nåånting! Förutom när janine filmade mej på busshållplatsen när jag var heltl crazy asså jääääää.

Sa jag att vi hittade busshållplatsen till slut? Vi gjorde det, men vi hann inte fram i tid, eller jo vi fick springa på motorvägen. L Ä S K I G T !

 

JA JAG ÄR LYCKLIG FÖR JAG HAR MIN TUNGPIERCING! Kolla mitt partytrick ba :D och kolla att min tunga är inte lika svullen!!! :)


Kommentarer
Postat av: emma

tungpiercing is the shit, visst går det bättre att äta osv nu? :)

2009-11-08 @ 01:43:14
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0