havet i käften min

Ni vet koksalt, när man kokar vatten med salt utan jod? Det är iallafall bakteridödande och shanti snubben tipsade om att använda det typ 3 gånger om dan, hade inte använt det en enda gång framtill idag. Riktigt vidrigt var det!! Smakade värre än saltvatten ;o och jag som inte ens klarar av att bada i havet för det är så salt, nu hade jag ett helt hav i käften min.. usch!

Ha kollat på tv och pratat med karro i telefon hela kvällen, hahah hon är väl för skön hon, har alltid nått att berätta och jag smäller av lika mycket varje gång :D haha! Men ska nog ta och sova nu så jag är pigg & kry imorn, då jag först ska på skolan, sen va med ponthus och sen är det teater!! :) blir skoj det. Svenska + uppgiften skulel visst vara inlämnad på fredag sa karro, då är det dags att lägga på ett kol! Är nog bäst att jag snabbar på i vartenda ämne för jag känner att jag ligger efter överallt, men det blir det väl ändring på så småningom. Har tagit hem matteboken för att plugga lite i den men den har legat orörd sen i torsdags, haha motivation kallas det va?

Jaja men nu ska jag sova, gonatt!


Kommentarer
Postat av: corneee

det smakar verkligen skit! ;o använde det en gång sen kaputt. blää

2009-11-10 @ 16:55:50
URL: http://corneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0